Πέμπτη 16 Ιουλίου 2009

ΚΥΡΙΕ ΔΙΟΙΚΗΤΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΧΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΛΕΤΕ;

Του
ΝΙΚΟΥ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ


ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ Η ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ
ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΑ


Tο πρώτο που θέλω να γράψω είναι οι ευχαριστίες μου προς τον κύριο διοικητή του Νοσοκομείου γιατί επιτέλους μου αρέσει ή όχι η απάντηση του τουλάχιστον μας απαντά και ενημερώνει αν υπάρχει ή όχι πρόβλημα.
΄Έρχομαι λοιπόν στην απάντηση του Κου Βιρβίλη που στα ερωτήματά μου για έλλειψη υλικών στο ακτινολογικό του νοσοκομείου Κορίνθου και κέντρου υγείας Κιάτου.
Πρώτα από όλα Κύριε Διοικητά θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι η πληροφόρηση μου ή όπως λέτε η παραπληροφόρηση δεν έγινε από εργαζόμενους του Κιάτου ή της Κορίνθου αλλά από ταλαίπωρους πολίτες που δεν μπορούν να βρουν το δίκιο τους πουθενά και καμιά φορά το βρίσκουν στα Μ.Μ.Ε.
Σίγουρα κάποιες φορές είναι μπροστά στον πόνο τους υπερβολικοί και μάλιστα η ταλαιπωρημένη Τρίτη ηλικία που μέσα στα όσα περνάει έχει και το εθνικό σύστημα υγείς να βάζει το κερασάκι στο χάλι της ζωής τους.
΄Όμως στα ερωτήματα που αναφέρθηκα και προς τιμή σας πήρα τις διευκρινίσεις που ήθελα ,δεν νομίζω να είναι παραπληροφόρηση και εξηγούμαι προς εσάς, σε χθεσινή προσωπική δική μου επικοινωνία με το κέντρο υγείας του Κιάτου μου είπαν επί λέξη και χωρίς να γνωρίζουν με ποιόν ομιλούν << Από ότι γνωρίζουμε ήλθε το σκιαγραφικό υλικό και μάλλον από σήμερα εργάζεται κανονικά, αν όμως θέλετε πάρτε το πρωί το ακτινολογικό για να πάρετε περισσότερες πληροφορίες>>. Σας ερωτώ χωρίς να σας επιρρίπτω την ελάχιστη ευθύνη (γιατί ακόμη δεν ξέρετε πρόσωπα και πράγματα) είναι και αυτό παραπληροφόρηση; Αν ναι τότε σας ζητώ συγγνώμη που εγώ δεν το κατανοώ. Ακόμη εσείς ο ίδος μου επιβεβαιώσατε ότι πριν από πέντε ημέρες παρελήφθησαν τα φιλμ στο νοσοκομείο Κορίνθου. Αν και σε αυτό είχα παραπληροφόρηση πάλι σας ζητώ συγγνώμη που εγώ δεν το κατανοώ. Δεν επέρριψα καμιά ευθύνη στο νοσοκομείο, στο προσωπικό ή σε εσάς προσωπικά αντιθέτως θα έλεγα , εγώ τα ερωτήματα τα έθεσα σε εσάς ζητώντας να τα μεταφέρετε στους μεγάλους σημερινούς αλλά και χθεσινούς υπεύθυνους του Ε.Σ.Υ.που είναι οι εκάστοτε κυβερνώντες. Και ξέρετε νοιώθω δικαιωμένος όταν σε μεγάλη θα έλεγα η μεγαλύτερη εφημερίδα της χώρας, έγραψε χθες ότι οι προμηθευτές εγκαταλείπουν τα νοσοκομεία σε όλη τη χώρα λόγω τεράστιων οικονομικών προβλημάτων προς αυτούς, και αν δεν πληρωθούν τέλος οι προμήθειες .
Κύριε Διοικητά ότι ακριβώς σας ρώτησα και εγώ.
Κλείνοντας θα έλεγα ότι είναι τόσο μεγάλα τα προβλήματα στη υγεία που δεν χρειάζεται πληροφόρηση ή όπως εσείς λέτε παραπληροφόρηση σε όλη τη χώρα , το πράγμα φαίνεται από μακρυά.
Θα είναι λοιπόν λάθος σας να εντοπίζετε πρόβλημα σε εργαζόμενους και όχι σε ανώτερους που αυτοί φταίνε για όλα. Τα προβλήματα του νοσοκομείου πρέπει να λέγονται και όχι να τα κρύβουμε, κάτω από το χαλί, γιατί έτσι διογκώνονται και τότε τις εξελίξεις δεν τις προλαβαίνουμε.
Στο τελευταίο μεγάλο δυσάρεστο γεγονός που συνέβη στο νοσοκομείο είναι ένα από αυτά που κρύβαμε κάτω από το χαλί και μόνο ένας γιατρός φώναζε και αυτόν το πετροβολάγαμε όλοι αδίκως, ότι δήθεν είναι υπερβολικός και κακός. Εγώ πάντως σας το είπα και στο τηλέφωνο ότι θα συνεχίσω με όλο το σεβασμό στο νοσοκομείο να σας ερωτώ όποτε έχουμε πληροφόρηση αν όλα βαίνουν καλώς ή υπάρχει πρόβλημα. Πιστεύετε ότι αυτό είναι λάθος; Εσείς τι λέτε; Πάντως θέλω να διαβεβαιώσω τους αναγνώστες ότι όταν σας ζήτησα στο τηλέφωνο , αμέσως απαντήσατε δίνοντας μου τη θέση σας για το θέμα, να σας πω και αυτό κέρδος είναι για τους Κορίνθιους, τουλάχιστον έχουμε άμεσα την άποψή σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: