Τετάρτη 15 Ιουλίου 2009

Π. ΛΟΥΜΠΑΣ: Ο κος ΣΤΕΡΓΙΟΠΟΥΛΟΣ ΑΠΟ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΓΙΝΕ ΜΠΟΥΡΛΟΤΙΕΡΗΣ...

Γράφει
ο Νίκος Νικολόπουλος


ΘΩΜΑΣ ΘΩΜΑΙΔΗΣ: ΘΑ ΣΥΝΙΣΤΟΥΣΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΣΤΕΡΓΙΟΠΟΥΛΟ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΘΕΣΗ
ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΧΕΣΗ.


Ένα είναι σίγουρο, οι δηλώσεις του Παύλου Στεργιόπουλου σχετικά με ην υποψηφιότητα του Κώστα Γιώτη έφερε θύελλες στην παράταξη και τώρα ο Παύλος πρέπει να θερίσει τους ανέμους που ο ίδιος δημιούργησε. Για να καταλάβετε τι ακριβώς εννοώ χθες ο πρόεδρος της ΝΟΔΕ σε ερώτησή μου σχετικά με την υποψηφιότητα Γιώτη μου είπε: << Είναι μια καλή υποψηφιότητα πιστεύω ότι η νέα δημοκρατία πρέπει να ξανακερδίσει το δήμο εγώ θα έλεγα ότι μπορούμε να το στηρίξουμε για αυτό το σκοπό>>

Προσπαθώντας να έχω σφαιρική εικόνα των δηλώσεων στο ρεπορτάζ. ΄Έκανα αρκετά τηλέφωνα σε σημαντικά (τα σημαντικότερα) πρόσωπα της παράταξης δημοτικής και Νεοδημοκρατικής . Τον πρώτο που πήρα ήταν το πατριάρχη της <<ΕΝΩΣΗΣ ΚΟΡΙΝΘΙΩΝ>> Κύριο Θωμά Θωμαίδη έναν άνθρωπο που δεν αρνήθηκε ποτέ να λέει και να βάζει τα πράγματα στη σωστή θέση . Μου είπε : << Θα συνιστούσα στον Κύριο Στεργιόπουλο που σαφώς αγνοεί παντελώς την Κορινθιακή πολιτική νοοτροπία να μην παίρνει θέση σε θέματα με τα οποία δεν έχει απολύτως καμιά σχέση. Και βέβαια εάν εφαρμόσει το σχέδιο νίκης των ευρωεκλογών για την νέα δημοκρατία θα έχουμε τα ίδια αποτελέσματα και χειρότερα στο δήμο Κορινθίων, καλά θα κάνει λοιπόν να μην ανακατεύεται>>.

Το επόμενο τηλέφωνο στον πρώην επικεφαλή της <<ΕΝΩΣΗΣ ΚΟΡΙΝΘΙΩΝ>> Τάκη Λούμπα , θα έλεγα ο ποιο θυμωμένος από όλους μου είπε: << Η δήλωση του Κυρίου Στεργιόπουλου είναι μια άστοχη και ανεπίκαιρη δήλωση κανένας δεν έχει το δικαίωμα να δίνει στήριξη ή και χρίσματα αυτοβούλως χωρίς να έχουν κινηθεί διαδικασίες για την αυτοδιοίκηση και βέβαια δεν δικαιούται να μιλάει χωρίς εξουσιοδότηση και εντολή κανενός. Η διαδικασίες είναι θέμα κόμματος και κανενός άλλου (κεντρική διοίκηση) .
Δεν ξέρω τι και ποιόν εξυπηρετούν αυτή τι στιγμή. Αυτές οι δηλώσεις το μόνο που κατάφερε ο Κος πρόεδρος της ΝΟΔΕ είναι να κάνει κακό στην Νέα δημοκρατία, αλλά και στην κοινωνία της Κορίνθου , καταλήγοντας ο Κος Λούμπας είπε ο ρόλος του προέδρου της ΝΟΔΕ είναι να δουλεύει καθημερινά για την ενότητα και την συνοχή της παράταξης και όχι με τις δηλώσεις του να βάζει φωτιές στο συγκεκριμένο θέμα , ο Κος Στεργιόπουλος ενήργησε ως μπουρλοτιέρης.

Αμέσως μετά τις δηλώσεις Λούμπα επόμενο τηλέφωνο στον Τάκη Λουζιώτη, σημερινό επικεφαλή της <<ΕΝΩΣΗΣ ΚΟΡΙΝΘΙΩΝ>> θα έλεγα ο Κος Λουζιώτης πιο προσεκτικός από τους προηγούμενους και λιγόλογος μου είπε: << Δεν θέλω να πω πολλά πράγματα μόνο ότι κάθε πράγμα στον καιρό του και ο κολιός τον Αύγουστο>>. Τι εννοείτε Κύριε Λουζιώτη; Απάντηση: Σύντομα και μάλιστα εντός των ημερών θα κάνω κάποιες δηλώσεις για να μπουν κάποια πράγματα στη θέση τους.

Τελευταίος ο Γιώργος Δαλαμαρίνης μου είπε: Βιάστηκε ο Κος Στεργιόπουλος θα έλεγα ότι σε ένα θολό πολιτικό και αυτοδιοικητικό κορινθιακό τοπίο η δήλωση Στεργιόπουλου είναι άκαιρη-άστοχη- πρόωρη.
Εγώ δεν έχω να προσθέσω τίποτα τα συμπεράσματα είναι δικά σας, πάντως για δεκαπέντε μήνες αναμένονται μεγάλες εξελίξεις και ανατροπές στην αυτοδιοίκηση του δήμου από πλευράς Ν.Δ. και ο θεός να βάλει το χέρι του, λέτε να έχουμε και αντάρτικα καινούργια όπως την προηγούμενη φορά, ίδωμεν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: