Τρίτη 28 Ιουλίου 2009

ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ

Της
Χριστίνας Τσιορωτά


-Ένας κύκλος έκλεισε για το Γιάννη Μουστάκα
- Επικεφαλής της μειοψηφίας ο Γ. Ρεντούλης

Αλλαγές το βράδυ της Δευτέρας στα του επιμελητηρίου αφού ο πρώην πρόεδρος και επικεφαλής της μειοψηφίας Γιάννης Μουστάκας αποχώρησε λόγω συνταξιοδότησης του. Η ομάδα συνεκλήθη λοιπόν ως όφειλε για να ορίσει τους αντικαταστάτες τόσο στην ομάδα όσο και στην διοίκηση του επιμελητηρίου «Από το βράδυ της Δευτέρας δεν είμαι μέλος στο Δ.Σ του επιμελητηρίου. Καταρχήν ο λόγος είναι η συνταξιοδότηση μου. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως δεν θ ασχολούμαι. Έχω μια τεράστια πορεία στο επιμελητήριο , ήμουν επικεφαλής στο επιμελητήριο, είχα την τιμή να είμαι πρόεδρος , να είμαι στην κεντρική ένωση επιμελητηρίων να έχω αρκετό λόγο σε αρκετές αποφάσεις , αυτό δεν σταματά.. Συζητάμε για μια 20ετία και πλέον η οποία δεν σβήνει. Δεν υπάρχει ορόσημο , αντικαταστάτης με ομόφωνη απόφαση της ομάδας είναι επικεφαλής της μειοψηφίας ο Γιάννης Ρεντούλης και ο Δημήτρης Τσακόπουλος με αντικαθιστά στην διοίκηση ως επιλαχών»

«Αποχωρώ πλούσιος από εμπειρίες»

«Οποιοσδήποτε ασχολείται με το επιμελητήριο, είναι θέσεις τιμητικές και προσφοράς. Δεν παίρνεις τίποτα πέραν της αναγνωρισιμότητας και των εμπειριών, στο επιμελητήριο δίνεις. Εγώ θα πω κατά τη διάρκεια του βίου μου έχω περάσει από διάφορες θέσεις το ουσιαστικότερο ήταν το επιμελητήριο. Στο επιμελητήριο είναι μια πραγματικότητα που έχει να κάνει μ εμάς, με τα δικά μας τα δρώμενα με τον επαγγελματικό μας βίο. Εγώ είχα την ευτυχία να ηγηθώ του επιμελητηρίου, αυτό μου έδωσε την δυνατότητα να αποκτήσω τεράστιες εμπειρίες, να δω επιμελητήρια στο εξωτερικό και πως λειτουργούν, να δω την ανταγωνιστικότητα. Έχουμε ευθύνη οι ασχολούμενοι αυτό που συμβαίνει στα επιμελητήρια να πάμε ψηλά εμείς φταίμε για την θέση του επιμελητηρίου σήμερα γιατί δεν διεκδικήσαμε με την ανάλογη ζέση τα όσα δικαιούμαστε. Πρέπει λοιπόν, όλοι έχουμε υποχρέωση ν ανεβάσουμε το θεσμό ψηλά.»

Δεν υπάρχουν σχόλια: