Πέμπτη 9 Ιουλίου 2009

Η ΑΝΑΔΙΠΛΩΣΗ ΛΙΑΠΗ ΚΑΙ Η «ΑΓΚΑΛΙΑ» ΣΤΟΝ ΘΩΜΑΙΔΗ

της
Τζένης Σουκαρά


Συνέχεια στις αντιπαραθέσεις στα δημοτικά πράγματα της Κορίνθου μετά τις καταγγελίες Λιάπη.. Ο δημοτικός σύμβουλος αναδιπλώθηκε σχετικά με τα όσα είπε και υπαινίχθηκε για τον πρώην δήμαρχο Θωμά Θωμαίδη φτάνοντας μάλιστα και στο σημείο να του πει να τα «βρουν» για το καλό της πόλης !
Χρήστος Λιάπης :
<< Προς αποκατάσταση της αλήθειας σχετικά με τα όσα είπε ο Κος δήμαρχος έχω να δηλώσω πως την κύρια ευθύνη για τις πράξεις που ανέφερα, δηλ. τις 2 μελέτες αυτές που δεν εκτελέστηκαν στους ναούς αυτούς γιατί οι ναοί τις εκτελούσαν με δικές τους δαπάνες την φέρει η αναπτυξιακή εταιρεία, ο πρόεδρος της και το Δ.Σ.
Μην προσπαθούν να εμπλέξουν άλλους ανθρώπους, γιατί είδα στην λίστα έβαλαν και τον Θωμαίδη.
Ο πρώην δήμαρχος καλώς έπραξε, δεδομένου ότι ανέθεσε με απόφαση Δ.Σ. την εκτέλεση των 2 εργασιών αυτών στην αναπτυξιακή, η οποία όφειλε να τις εκτελέσει. Είπε ο Κος Πνευματικός πως η επιταγή η οποία εισπράχθηκε τα χρήματά της μπήκαν στο ταμείο της δημοτικής επιχείρησης. Εγώ δεν το αμφισβητώ μέχρι αποδείξεως του αντιθέτου. Τι νόημα έχει να πάει να εκδώσει ένταλμα πληρωμής και να εκδοθεί και επιταγή και να εισπραχθούν χρήματα για ένα έργο το οποίο δεν έγινε;
Δεν θα έπρεπε ο δήμαρχος Κος Πνευματικός να ελέγξει εάν η επιταγή αυτή, που εισπράχθηκε ανταποκρίνεται στην εκτέλεση του έργου;
Κι επειδή πολλοί λένε τώρα πως η αναπτυξιακή το έδωσε υπεργολαβία στο Κο Γέγιο το έργο, σας λέω πως όταν κάνεις μια υπεργολαβία, συντάσσεις κάποιο συμφωνητικό. Πως είναι δυνατόν ο Κος Γέγιος να έχει ένα συμφωνητικό, αυτού μετά της εκκλησίας, και να μην έχει και ένα δεύτερο με την αναπτυξιακή εταιρεία.»

ΠΡΩΤΟΓΝΩΡΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΣΤΟΝ ΘΩΜΑΙΔΗ
«Για να σωθεί η Κόρινθος πρέπει όλες οι δυνάμεις να ενωθούν. Διότι κύριο μέλημα τους θα είναι η αποκατάσταση της αισθητικής και όλων των άλλων παραγόντων που θα κάνουν μια πόλη σύγχρονη. Δεν χωρούν μεταξύ μας αντιπαραθέσεις. Στην προκείμενη περίπτωση κάποιος πρέπει να ηγηθεί.
Πιστεύω πως ο Κος Γιώτης ως άνθρωπος , ως επιστήμων, και κυρίως ως ένας άνθρωπος που προς το παρόν δείχνει ότι μπορεί να αντεπεξέλθει σε αυτό το δύσκολο έργο, πρέπει να ζητήσει την συμπαράσταση όλων προκειμένου να φέρει εις πέρας αυτών την αποστολή.
Το παρελθόν μπορεί να είναι γεμάτο λάθη ένθεν και ένθεν. Κάποτε οι άνθρωποι πρέπει να αμβλύνουν το παρελθόν και να συγκεντρώνονται στο παρόν.»

ΑΠ. ΠΑΠΑΦΩΤΙΟΥ :ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΑ Ο ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
Μέσα στις κόντρες και στις καταγγελίες ενεπλάκη και το όνομα του Απόστολου Παπαφωτίου ως επιβλέποντος μηχανικού του έργου .Άλλο ένα ατόπημα του κ. Χρήστου Λιάπη ,αφού ο νομαρχιακός σύμβουλος δηλώνει τα εξής :
«Δεν υπήρξα ποτέ επιβλέπων μηχανικός, εγώ είμαι μέλος του Μητροπολιτικού συμβουλίου, είμαι με αρμοδιότητα τα τεχνικά έργα τα οποία γίνονται στους ναούς της Μητροπόλεώς μας .
Το θέμα λοιπόν περνά από το Μητροπολιτικό συμβούλιο, εγκρίνεται με την εισήγηση την δική μου, αφού έχω ελέγξει τα πράγματα ως έχουν. Συνεπώς, δεν είμαι ποτέ επιβλέπων ενός έργου το οποίο εκτελείται από τα εκκλησιαστικά συμβούλια είτε από το δήμο είτε από άλλη αρχή. Στους 2 αυτούς ναούς έγιναν έργα από την μεριά των εκκλησιαστικών συμβουλίων σε συνεργασία με τον δήμο Κορινθίων τα οποία αφορούσαν την επισκευή και την αποκατάσταση των στεγών των ιερών αυτών ναών. Αυτή ήταν η παρέμβαση η δική μου, το εκκλησιαστικού και του μητροπολιτικού συμβουλίου.»
Ενδιαφέρον έχει η απάντηση του πρωην δημάρχου Θωμά Θωμαίδη για το θέμα
<< Ούτε η διοίκηση Πνευματικού , ούτε ο Θωμαίδης έχει καμιά σχέση με το τι έργα έκανε ή δεν έκανε η αναπτυξιακή. Είναι εταιρεία ιδιωτικού δικαίου του δήμου, με δικό της Δ.Σ. και παίρνει αποφάσεις. Ο δήμος το μόνο που κάνει και το κάνει σωστά γιατί γλιτώνει ακόμη και το εργολαβικό κέρδος, ορισμένα έργα που είναι σε θέση να τα υλοποιήσει η αναπτυξιακή, τα αναθέτει με απόφαση του στην αναπτυξιακή. Απλά θα σας πω ότι στο παρελθόν πριν ανατεθούν στην αναπτυξιακή ο δήμος έχει κάνει παρά πολλές παρεμβάσεις σε αυλείους χώρους εκκλησιών. Τώρα η αντιδικία είναι εάν έγιναν έργα στους Ι.Ν . της Ξυλοκέριζας και των Εξαμιλίων. Αυτό που γνωρίζω είναι ότι τότε επειδή υπήρχε οικονομική δυσκολία στην αναπτυξιακή ο εργολάβος ο οποίος τελικά δεν ανέλαβε τα έργα, έδωσε 7.000 ευρώ για να πληρωθεί το ΙΚΑ ώστε να παρθεί η ασφαλιστική εισφορά που είναι απαραίτητη να συνοδεύσει τα τιμολόγια για να καταθέτουν στον επίτροπο προς έλεγχο για να εισπράξει ο εργολάβος τα χρήματα του. Οι επίτροποι των 2 εκκλησιών ισχυρίζονται πως έργα έγιναν αλλά τα πλήρωσαν αυτοί. Τώρα σε ποιο μέρος βρίσκεται η αλήθεια δεν μπορώ να το ξέρω.»

ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΣΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΤΟΥ Κ. ΓΙΩΤΗ
«Είναι αστεία πράγματα όσα λέγονται, Εγώ δεν έχω να μπω σε κανένα ψηφοδέλτιο Γιώτη με Λιάπη ή χωρίς Λιάπη. Να λέω την άποψή μου θα την λέω πάντα ευθαρσώς και εγώ θα κρίνω την θέση μου όχι αν το κόμμα επιλέξει τον Κο Γιώτη αλλά με το αν πειστώ πω ο Πνευματικός μπορεί να προσφέρει έργο και να συνεχίσει να προσφέρει έργο. Αυτό θα είναι καλό και το κριτήριο της τοποθέτησής μου στο μέλλον. Αλλά είναι ακόμα ο δρόμος μακρύς. Εξάλλου, έχω δεσμευθεί απο το παρελθόν πως εάν είναι υποψήφιος ένας που προέρχεται από τον συνδυασμό της ένωσης Κορινθίων , εγώ έχω ηθικό χρέος να τον στηρίζω. Από την άλλη δεν δεσμεύομαι ούτε στην Ν.Δ. ούτε για κανένα .»

Δεν υπάρχουν σχόλια: