Παρασκευή 17 Ιουλίου 2009

Αγαπημένη μου… δημαρχεία!

Της
Χριστίνας Τσιορωτά


Αγαπημένε μου Αι Βασίλη
κάνε ο Θωμάς να μην στηρίξει Αλέκο, ο Αλέκος να μην βάλει υποψηφιότητα, ο Γιώτης να μην πάρει Χρίσμα από τη Νέα Δημοκρατία, ο Λούμπας να «πέσει στη λούμπα» που έλεγε και ο Θωμάς και ο Λάκης να προτιμήσει τη νομαρχία .


Το πολιτικό σκηνικό που διαμορφώνεται τελευταία στο δήμο Κορινθίων πολύπλοκο το λιγότερο. Μια δήλωση από την ΝΟΔΕ όχι δεν άναψε φωτιές, απλά τις φούντωσε και ενδεχομένως οδήγησε και κάποιου στο να σκεφτούν πως… μόνοι τους την πόλη δεν την παίρνουν! Ακούμε λοιπόν δηλώσεις αναδιπλωμένες, προθέσεις για συμμαχίες, ανεξαρτησίες με χρίσμα όμως και άλλα τέτοια όμορφα.
Και Είναι πραγματικά λες και στέλνεις γράμμα στον Άγιο Βασίλη… ίδιού λοιπόν.
«Αγαπημένη μου δημαρχία. Με λένε Τάκη, Κώστα, Λάκη, Θωμά, Αλέκο, Χαράλαμπο και ήμουν καλό παιδί. Αγωνίστηκα για την πόλη μου , για τους ανθρώπους της, βοήθησα στην λύση των μεγάλων προβλημάτων της πόλης και πάνω απ όλα; Έλυσα πολλά από τα προβλήματα της καθημερινότητας. Οι παρεμβάσεις μου στα δημοτικά συμβούλια υπήρξαν καίριες και στην κατεύθυνση πάντα των λύσεων. Δεν έκανα ποτέ αντιπολίτευση στείρα και ποτέ δεν χρησιμοποίησα την αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου για αντιπαράθεση
Αγαπημένε μου Αι Βασίλη σε λίγους μήνες στην πόλη μου θα στηθεί κάλπη. Οι συμπολίτες θα κληθούν να επιλέξουν τον πρώτο πολίτη αυτής της πόλης και πολύ θα΄ ήθελα να ήμουν εγώ! Σε παρακαλώ πολύ κάνε ο Θωμάς να μην στηρίξει Αλέκο, ο Αλέκος να μην βάλει υποψηφιότητα, ο Γιώτης να μην πάρει Χρίσμα από τη Νέα Δημοκρατία, ο Λούμπας να «πέσει στη λούμπα» που έλεγε και ο Θωμάς και ο Λάκης να προτιμήσει τη νομαρχία .
Άγιε μου Βασίλη δεν είναι γιορτές αλλά ήμουν καλό παιδί, καλός δημότης και καλός υποψήφιος. Δώσε μου τη δημαρχία και εγώ… θα σου στήσω ένα άγαλμα σε όποια πλευρά της πόλης θέλεις...» Το κακό είναι πως έως τις εκλογές έχουμε πολλούς μήνες ακόμα οι οποίοι ενδεχομένως και να κρύβουν… και άλλα παιδάκια με ανάλογα γραμματάκια προς τον καλοκάγαθο γέροντα για το γραφείο του δευτέρου ορόφου στο μέγαρο της Κολιάτσου, τι κι αν δεν είναι γιορτές! ΕΙΝΑΙ ΕΚΛΟΓΕΣ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: