Τετάρτη 13 Μαΐου 2009

ΥΔΡΟΔΟΤΗΣΗ - Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΣΤΙΣ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΕΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ

Άστοχες οι δηλώσεις Παπαληγούρα - Να ενημερώνεται καλύτερα

Άμεση η απάντηση Πνευματικού στον υπουργό Αναστάση Παπαληγούρα ο οποίος αναφερόμενος για ακόμα μια φορά στο θέμα της υδροδότησης έκανε λόγο για αδικαιολόγητες καθυστερήσεις έλευσης ύδατος. Χαρακτηριστική η φράση Παπαληγούρα «έχουν μείνει 2,5 χιλιόμετρα και έχουμε καθυστερήσει 2,5 χρόνια, χιλιόμετρο και χρόνος δηλαδή;» ο δήμαρχος μιλά για άστοχη δήλωση και για μη ενημέρωση του Υπουργού



«Να ενημερώνεστε υπουργέ μου πριν να δηλώνετε!»

«Κατανοώ τον κύριο Παπαληγούρα γιατί δεν έχει ενημέρωση ή γιατί αυτοί που οφείλουν να τον ενημερώσουν δεν τον ενημερώνουν σωστά και βεβαίως δεν μας ζητήθηκε πρόσφατα κάποια ενημέρωση για να καταλάβει και αυτός τα προβλήματα που υπάρχουν. Βεβαίως όταν δεν υπάρχει ενημέρωση υπάρχουν άστοχες δηλώσεις που δεν διευκολύνουν τη λύση του προβλήματος. Εμείς σαν δημοτική αρχή έχουμε χειριστεί υπεύθυνα από την πρώτη μέρα την υδροδότηση της πόλης της Κορίνθου. Είναι ένα μεγάλο έργο. Ας μην ξεχνάμε πως η Κόρινθος θα υδροδοτηθεί από τη Στυμφαλία μετά από 16,5 αιώνες! Ας μην ξεχνάμε πως αυτό το έργο είναι ένα μεγάλο έργο που πλησιάζει το 1 εκατομμύριο ευρώ, που δεν χρηματοδοτείται από κανένα ευρωπαϊκό ή εθνικό πρόγραμμα. Χρηματοδοτείται απο τους ίδιους τους Κορίνθιους και έχει φροντίσει η σημερινή δημοτική αρχή μέσα από μια σωστή διαχείριση να βρει αυτά τα χρήματα για να το ολοκληρώσει. Ας μην το ξεχνάει κανένας αυτό.»

«Να σταματήσουν οι δηλώσεις»


«Δεν ακούσαμε κάποτε κάποιους που μας προέτρεπαν να κάνουμε δυναμική αντιπαράθεση με την Στυμφαλία όταν δεν είχε βγει ακόμα η απόφαση του ΣτΕ , δεν το κάναμε, δεν ακούσαμε πολλές σειρήνες όταν έλεγαν πως θα πρέπει να βιαστούμε. Οι Κορίνθιοι έχουν εμπιστοσύνη στη σημερινή δημοτική αρχή . Οι Κορίνθιοι ξέρουν το ενέργειες γίνονται αυτά τα 2 χρόνια, και στοπ τέλος το αποτέλεσμα θα δικαιώσει όλους εμάς που είχαμε μια άλλη πολιτική για να έρθει το νερό και ο λαός μέσα απο την ενημέρωση θα κατανοήσει τη συμβολή του καθενός στο μεγάλο αυτό έργο της υδροδότησης . Εμείς σαν δημοτική αρχή δεν θέλουμε να υπάρξει καμία συνέχεια και καμία αντιπαράθεση.»


«Όταν έρθει η ώρα θα ενημερώσουμε»

«Θα κουβεντιάσουμε με τον κορινθιακό λαό και θα τον ενημερώσουμε όταν είναι η ώρα, όταν το νερό είναι προς πόση στις βρύσες των Κορινθίων.» Ο δήμαρχος αναφέρθηκε και στο χρονοδιάγραμμα των 20 ημερών. «Εγώ ξέρω πως σε 20 μέρες μπορούν να γίνουν πολλά. Κάποιοι οφείλουν να έχουν ενημέρωση.»

«Οι κορίνθιοι ξέρουν τον αγώνα μου»

«Δεν έχω καταλάβει αυτόν τον θεσμό. Κάθε φορά που ο κύριος Παπαληγούρας είναι στην Κόρινθο αναφέρεται στο νερό, εγώ δεν έχω κάνει ποτέ δήλωση για τα λιμάνια , για την υπόθεση Παυλίδη , γενικότερα για το Υπουργείο νησιώτικης πολιτικής , έχετε ακούς ει ποτέ θέση μου παρ ότι είμαι πολιτικό πρόσωπο; Δεν παίρνω γιατί δεν είναι αρμοδιότητά μου , αρμοδιότητά μου είναι τα του δήμου, αυτά κοιτάω να εκτελώ με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Κάποιοι δεν θα πρέπει να κοιτάζουν να υποβαθμίζουν την παρουσία της σημερινής δημοτικής αρχής και τη συμβολή της. Έχουμε αναφέρει την συμβολή πολλών παραγόντων για την έλευση του νερού., κάποιοι κάνοντας πολιτική θέλουν αν υποβαθμίσουν την δική μας παρουσία και συμβολή. Δεν θα τα καταφέρουν γιατί οι Κορίνθιοι ξέρουν τον αγώνα το δικό μου , τις δικές τους θυσίες για αν μαζευτούν τα χρήματα. Τα περισσότερα θα τα πω όταν τρέξει νερό στις βρύσες των Κορινθίων»

Δεν υπάρχουν σχόλια: