Πέμπτη 28 Μαΐου 2009

Γιάννης Δικαίος

«ΔΕΝ ΠΑΡΑΙΤΟΥΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ.»

Μύδρους εξαπέλυσε ο αντιδήμαρχος καθαριότητας Κορίνθου στη συνέντευξη τύπου που παραχώρησε στα μέσα όχι για να παραιτηθεί , ως αποδείχθη, αλλά για να καταγγείλει «βρώμικο, εσωκομματικό» πόλεμο εις βάρος του και να καλέσει τον δήμαρχο Κορίνθου εκείνος να τον παραιτήσει εάν θεωρεί πως «δεν του κάνει».

«Ήταν φήμες η παραίτησή μου , δεν παραιτούμαι!»

«Δεν παραιτούμαι, κάποιοι διέσπειραν αυτή τη φήμη για τους δικούς τους λόγους. Αν ο δήμαρχος θεωρεί πως δεν είμαι ικανός, πως δεν του κάνω γι αυτήν τη θέση να με παραιτήσει εκείνος. Ας ζητήσει την παραίτησή μου και θα την έχει αμέσως». Ο Γιάννης Δικαίος αφού ξεκαθάρισε την μη παραίτηση του μίλησε για βρώμικο και εσωκομματικό πόλεμο , για πόρτες που ξαφνικά έκλεισαν, για προτάσεις οι οποίες ξάφνου δεν γίνονταν αποδεκτές, για «σημείο μηδέν της Κορίνθου στο θέμα καθαριότητα.

«Έχω 20 απορριμματοφόρα καθημερινά και αδειάζω τα 7!»

Η κατάσταση έχει φτάσεις το σημείο μηδέν. Έχω καθημερινά 20 απορριμματοφόρα με σκουπίδια και μπορώ ν αδειάσω τα 7 μόνο. Υπάρχουν αυτοκίνητα τα οποία για μέρες μένουν φορτωμένα γιατί δεν έχω που να τα πάω! Ξαφνικά έκλεισαν πόρτες απο δήμους , χωρίς να καταλάβω γιατί, μάλιστα είχαμε και αυτόφωρα στο Σαρωνικό, κάποιοι μίλησαν πως πάμε νοσοκομειακά απόβλητα όταν εμείς πηγαίναμε κλαδιά. Δεν έχω παράπονο απο την μειοψηφία ούτε και από τους δημοσιογράφους που με στηρίζουν στο δύσκολο έργο μου . Έχω όμως ν αντιμετωπίσω έναν εσωκομματικό πόλεμο . Τα δύσκολα δεν τα φοβάμαι , τα βρώμικα φοβάμαι!»

«Ευθύνη μου να τα μαζεύω ,
ευθύνη του δημάρχου να βρει που θα τα πάω!»

«Το δικό μου καθήκον είναι ν καθαρίζω την πόλη και τα δημοτικά διαμερίσματα. Να μαζεύω τα σκουπίδια. Είναι καθήκον του δημάρχου να βρει που θα τα πάω» δηλώνει ο αντιδήμαρχος κατακεραυνώνοντας τον Αλέξανδρο Πνευματικό. «Βλέπει την κατάσταση ο δήμαρχος την ξέρει, όλοι την βλέπετε. Τα νούμερα λένε την αλήθεια. Μόνο 7 απορριμματοφόρα μπορώ ν αδειάζω καθημερινά και εγώ έχω 20!»

«Ποιοι καίνε τους κάδους;»

Αναλαμβάνοντας βρήκα εκκρεμότητες πολλές. Άδειες προσωπικού να εκκρεμούν από το 2008 , τα αυτοκίνητα ανασφάλιστα, τους εργαζομένους να μην έχουν ενταχθεί στα βαρέα και ανθυγιεινά, τον κανονισμό καθαριότητας να μην έχει τυπωθεί, τα σκουπίδια στο αμαξοστάσιο να είναι εκεί μια 5ετία, την μελέτη για τους νέους κάδους αν και έτοιμη ανεφάρμοστη . όλα αυτά έγιναν μέσα σε 4 μήνες και ξαφνικά; Βλέπω κάδους να καίγονται απ άκρη σ άκρη. 70-80 είναι οι κάδοι που έχουν καεί. Ακούω και εγώ τις φήμες όπως και εσείς γι αυτό και σας μιλάω όχι για τα δύσκολα αλλά για τα βρώμικα»

«Η θέση Πνευματικού»

«Θα συγκληθεί σύσκεψη με την παρουσία του αντιδημάρχου Γιάννη Δικαίου. Θα γίνει διάλογος και ανταλλαγή απόψεων, θ ακούσω αυτά που θα πει και έπειτα θα τοποθετηθώ». Στις επίμονες ερωτήσει στων δημοσιογράφων για τα λεχθέντα Δικαίου ο Δήμαρχος ξεκαθάρισε 2-3 σημεία σημειώνοντας πως «συνεργασία υπάρχει, πως καμία αρμοδιότητα από τον αντιδήμαρχο δεν ανακλήθηκε και πως το πρόβλημα με τους χώρους απόθεση υπάρχει απ όταν έκλεισε με δικαστική απόφαση το Πεδίο Βολής.» Αναλυτικότερα , μιας και τα σημεία Δικαίου είναι πολλά στις επικείμενες δηλώσεις Πνευματικού τις επόμενες ώρες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: