Δεν ξέρω πόσο υπερήφανη μπορεί να είναι η Δ.Ε.Η. για υπαλλήλους που δείχνουν υπερβάλλον ζήλο και μάλιστα όταν είναι και υπεύθυνοι.
Ένας αναγνώστης με πήρε τηλέφωνο και μου ζήτησε να γράψω αν γίνεται, μια προσωπική του ιστορία που του συνέβη αυτές τις ημέρες με την Δ.Ε.Η.. Ακούστε λοιπόν ή καλύτερα θα έλεγα διαβάστε και τα συμπεράσματα δικά σας. Πριν από λίγες ημέρες του ήλθε ο λογαριασμός και μάλιστα υπέρογκος για τα δικά του δεδομένα . Συνήθως πλήρωνε λιγότερο από τα μισά. Ο λογαριασμός για να γίνω πιο συγκεκριμένος λίγο πάνω από τα 700 ευρώ. Πήγε λοιπόν στη Δ.Ε.Η. Κορίνθου να δει τι συμβαίνει στον πρώτο όροφο. Ένας ευγενής κύριος προϊστάμενος βλέπει το λογαριασμό και είδε αυτό που ξέχασα να σας πω είχε δει και ο πελάτης. Ο λογαριασμός ήταν εξοφλητικός και ήταν για την περίοδο από Αύγουστο το 2008 μέχρι Απρίλιο 2009 δηλαδή για οκτώ μήνες που η ΔΕΗ από δικό της λάθος, βαριότανε ο υπάλληλος, ξέχασε, αλλά δεν καταμέτρησε και επειδή μπορεί να έχετε την ίδια απορία που είχε μια υπάλληλος που με ύφος σαράντα καρδιναλίων που είπε του είπε: Το ρολόι το έχετε μέσα, γι’ αυτό δεν το μέτρησε. Αμέσως η ευθύνη και το μπαλάκι στον απέναντι. Έλα όμως που το ρολόι 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο είναι στο δρόμο για όποιον ενδιαφερόμενο. Κοινώς την πάτησε η κυρία. Ο φίλος δεν αρνήθηκε το ποσόν ότι μπορεί να είναι το σωστό, αλλά δήλωσε αδυναμία να πληρώσει 740 ευρώ περίπου να φανταστείτε ότι όλο αυτό το διάστημα του ερχόντουσαν λογαριασμοί από 50 ευρώ έως 120 ευρώ. Ο τελευταίος ήταν 42 ευρώ και δεν τον είχε πληρώσει με το σκεπτικό την επόμενη φορά όλα μαζί (που αν ήξερε τι τον περιμένει) Κάποια άλλη υπάλληλος του είπε γιατί δεν το ψάξατε που οι λογαριασμοί είναι μικροί. Μιλάμε για αστειότητες θα αρχίσουμε να ψάχνουμε αν χρωστάμε περισσότερα. Ζήτησε λοιπόν να γίνει ένας διακανονισμός όσον το δυνατόν πιο καλός για να μπορέσει ο άνθρωπος να φανεί συνεπής προς τον οργανισμό που χρόνια τώρα είναι πελάτης και που στο τέλος δεν φταίει αυτός για το χάλι της Δ.Ε.Η. Του είπαν λοιπόν σήμερα μας φέρνεις 350 ευρώ και σε τριάντα ημέρες τα υπόλοιπα. Και τον στείλανε στο εμπορικό όπου εκεί μια κυρία υπεύθυνη τμήματος αποφασίζει και δεν δέχεται κουβέντα ούτε καν παράκληση για ένα δικό τους λάθος. Την παρακάλεσε να δώσει 250 ευρώ, και τα υπόλοιπα σε δυο δόσεις. Ούτε να το ακούσει ή δίνεις 350 ευρώ ή στο κόβουμε με ύφος καρδιναλίου (έχει γεμίσει η ΔΕΗ με καρδινάλιους) και τα άλλα στις 10 Ιουνίου. Μα δεν δύναμαι άλλωστε εσείς φταίτε εγώ να την πληρώσω γιατί; Χωρίς καν η κυρία να συγκινηθεί (μπράβο της η ΔΕΗ θα καμαρώνει για την συνέπειά της) του είπε: Αυτό μπορώ, αλλιώς το κόβουμε. Δεν αναρωτήθηκε όμως η κυρία και δεν παραπονέθηκε όταν προσλαμβάνανε εργολάβο που χρησιμοποιούν όποιον βρουν στο δρόμο για καταμέτρηση. Δεν αναρωτήθηκε η κυρία και δεν ζήτησε να ελέγξει τους μικρούς λογαριασμούς . Θα μου πείτε δεν είναι δική της δουλειά, ούτε όμως και δική μας. Δεν αναρωτήθηκε η κυρία ότι στις δύσκολες στιγμές οικονομικά που περνάμε όλοι μας φαντάζομαι και η ίδια να ζητάς ένα ολόκληρο μισθό για ρεύμα . Από πού θα τα βρουν οι αιμοδότες της ΔΕΗ και της ιδιας, δεκάδες χρόνια τώρα. Και πάνω απ’ όλα η ευγένεια είναι προνόμιο προς τον πελάτη που κάποια στιγμή πνίγετε και ζητάει βοήθεια και αν δεν μπορεί η υπάλληλος ας το στείλει στον διευθυντή μήπως και βρει το δίκιο του. Δυστυχώς είστε εκτεθειμένοι όλοι σας απέναντι μας όταν για εκατό ευρώ θέλετε να μας κόψετε εν ριπεί οφθαλμού το πολυτιμότερο αγαθό. Δεν μπορεί να ζητάτε συμπαράσταση από τον κόσμο όταν είσθε σε απεργία και όταν σας χρειαστεί του κόβετε το ρεύμα ακόμη και για εκατό ευρώ. Δεν λέμε να παρανομήσετε αλλά να δείξετε λίγο ανθρώπινο πρόσωπο που δυστυχώς το έχετε χάσει. Κλείνω με μια λέξη. Ντροπή.
Πέμπτη 14 Μαΐου 2009
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου