Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2009

“Δεν επαινώ αλλά προσπαθώ να δημοσιογραφώ”

- Οταν η κριτική είναι καλή μας θαυμάζουν
- Οταν λέμε τα “στραβά” τους ζητούν τη φίμωση
και το διωγμό μας
Tο έχω γράψει, αλλά δεν βλάπτω κανένα να το επαναλάβω είμαι πολύ λίγο καιρό στη Δημοσιογραφία, και προσπαθώ καθημερινά να κάνω όσο καλύτερα, και έντιμα μπορώ την δουλειά μου.
Μάλιστα στα πρώτα βήματα μια Δασκάλα, μου είπε ότι είμαι καλός μαθητής και τα μαθαίνω εύκολα. Δυστυχώς από αμέλεια της δεν μου τα είπε όλα.
Μου έμαθε μόνο τα καλά που απ’ότι φαίνεται είναι λίγα, τα στραβά που είναι πολλά, ίσως δεν πρόλαβε.
Και εξηγούμε προσπαθώ όλο αυτό το διάστημα να είμαι αμερόληπτος και όλους να τους έχω όλους στην ίδια θέση.
Ποτέ δεν είδα χρώματα και που ανήκει ο καθένας πολιτικός, πάντα με χαμηλούς τόνους χωρίς μεγάλες επάρσεις, και μεγάλα λόγια.
Δυστυχώς αυτό κάποιοι νόμιζαν ότι είναι αδυναμία μου, φόβος ή ότι με το να περνάω σε όλα τα Μ.Μ.Ε. ότι καλό, και μόνο καλό, που κάνουν (λάθος μου). Ότι με έχουν του χεριού τους. Καθημερινά φαξ μe τις δραστηριότητες τους, χωρίς καμία διάκριση και εγώ, και οι συνάδελφοι τα βάζαμε σε διάφορες στήλες.
Πριν από λίγες μέρες κάτι στραβό από συγκεκριμένο πολιτικό, που μιλούσε για εμάς με ενόχλησε και μάλιστα πολύ, έτσι λοιπόν αποφάσισα να απαντήσω Δημόσια χωρίς καμία παρεμβολή, χωρίς τίποτα σε προσωπικό επίπεδο, αλλά καθαρά σε πολιτικό, γιατί δεν μπορεί όποιος και να είναι να έχει μόνο απαιτήσεις και να του αρέσει η Δημοσιογραφία όταν είναι καλή γι’αυτόν, αλλά να την κατηγορεί όταν του γίνεται κριτική. Και πάλι όμως ο κάθε ένας έχει ελαφρυντικά στο να μην του αρέσει η κριτική. Θα μου πείτε αν δεν του αρέσει να κάτσει σπίτι, από τη στιγμή που είναι Δημόσιο εκλεγμένο πρόσωπο θα δέχεται και τα καλά και τα άσχημα γι’αυτόν.
Αλλά και πάλι να τα καταλάβω όλα εκτός από την προσωπική επίθεση με χαρακτηρισμούς που δεν αρμόζουν ούτε στον ίδιο αλλά πολύ περισσότερο σε μένα όταν μάλιστα δεν έχω δώσει τέτοια δικαιώματα σε κανέναν.-
Αφήστε κύριοι να κάνουμε τι δουλειά μας, όπως πιστεύουμε, Δημοσιογραφία κατά παραγγελία και μάλιστα δική σας δεν γίνεται, και τουλάχιστον εδώ που εργάζομαι δεν θα γίνει ποτέ.
Και να σας υπενθυμίσω. Μπορεί να επιχειρήσετε την φίμωση μου, ή ακόμη και τον διωγμό μου γιατί δεν σας αρέσουν αυτά που λέω όμως μην πιστέψετε ότι φοβάμαι και θα αλλάξω ρότα.
Αυτό σας διαβεβαιώ δεν θα συμβεί ποτέ.
Θα συνεχίσω να λέω και να γράφω και τα καλά σας και τα κακά σας. Δεν απομένει σε σας τη δημοκρατικότητά σας να τη δείχνετε και μέσα και έξω απ’το γήπεδο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: