Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2009

Ο ΝΟΜΑΡΧΗΣ ΜΙΛΑΕΙ ΟΤΑΝ ΠΡΕΠΕΙ


- Οταν δίνει συνέντευξη ο Νίκος Ταγαράς έχει πάντα στοιχεία και αποδείξεις
διαφορετικά δύσκολα του παίρνεις λέξη
- Μιμηθείτε τον, κάτι θα κερδίσετε

Πήρα το πρωί τον Νίκο τον Ταγαρά τον Νομάρχη μας για να μου δώσει δυο –τρεις απαντήσεις σε θέματα που έχουν προκύψει τις τελευταίες ημέρες και είναι της αρμοδιότητάς του. Ευθέως μου απάντησε έλα στο γραφείο μου γύρω στις 13.00.
Η πρώτη σκέψη μου : Ο Νομάρχης για να μπορεί να μας καλεί, έχει μαζέψει στοιχεία και σφραγίδες. Βέβαια δεν του ανέφερα τι θα ερωτηθεί. Αλλά τόσα χρόνια εμπειρίας περίπου καταλαβαίνει γιατί τον θέλουμε.
Όπως πάντα τόσες ώρες σύσκεψη με τους αντινομάρχες ούτε το Κυπριακό να λύνατε . Χαμογελώντας μας είπε ότι γίνονται συχνά συσκέψεις απλά εμείς δεν είμαστε κάθε μέρα εκεί και βέβαια μας είπε για τις εντολές του που πρέπει να εκτελέσουν και να τον ενημερώσουν για όλους και όλα οι συνεργάτες του.
Δεύτερο μέγα θέμα το συνέδριο της Θεσσαλονίκης για την αυτοδιοικητική μεταρρύθμιση.
Το δια ταύτα είναι ότι λίγα πράγματα προέκυψαν από εκεί που να δείχνουν ότι όλα προχωράνε σωστά όταν τον ρώτησα για τους καυγάδες και αν όσο πλησιάζουμε στις εκλογές θα ενταθούν με εντολές των κομμάτων.
Μου είπε ότι σε ένα μέρος έχω δίκιο.
Θα πρέπει να κατέβουν οι τόνοι από όλους.
Η πατρίδα μας διέρχεται δύσκολες ώρες και όλα αυτά κουράζουν και ενοχλούν τον κόσμο. Σε επόμενη ερώτηση για την διάβρωση και τις κινητοποιήσεις δημάρχων του Νομού μας είπε ότι κάποια έργα γίνονται για να βοηθήσουμε την περιοχή.
Εγώ θα γράψω ότι γνωρίζω τον καθημερινό του αγώνα προς τους αρμοδίους φορείς για να τελειώσει αυτή η ντροπή για τον Νομό. Και βέβαια κλείσαμε με τι άλλο;
Τον Ασωπό Μας είπε ότι δεν έχει κάτι να μας πει ως προς την εξέλιξη του έργου
Όταν θα είναι έτοιμος θα μας καλέσει.
Αναφέρθηκε όμως στο θέμα που προέκυψε τις τελευταίες ημέρες με τα χρήματα που εγκρίθηκαν για την πληρωμή της μελέτης του έργου <252.000> ευρώ Μας είπε δίνοντάς μας πλήρη στοιχεία ότι το συγκεκριμένο ποσό είναι για την αποπληρωμή της προμελέτης που έγινε επι νομαρχίας Αγγέλου Μανωλάκη και για τίποτε άλλο. Βέβαια το έργο μπορεί να ξεκινήσει και αύριο χωρίς να υπάρχει εμπόδιο από αυτό το γεγονός. Εγώ κλείνοντας θέλω να πω ότι όποιος βγαίνει και μιλάει πρέπει να μοιάζει του Νομάρχη με στοιχεία και σφραγίδες .
Διαφορετικά εκθέτουν εαυτούς και αλλήλους. Καλύτερα λοιπόν να μιλάει ο ίδιος ο υπεύθυνος παρά κάποιοι ανεύθυνοι.
Νομίζετε ότι ο Νομάρχης λανθάνει που το κάνει ο ίδιος και αναλαμβάνει την ευθύνη των λεγομενών του. Ο κόσμος θέλει αλήθειες και όχι μισόλογα και παραπολιτικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: