Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2009

ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΥΠΟΘΕΣΗ

- Ελάτε να ακούσετε όλους που μιλάνε για το λιμάνι και χωρίς ακρότητες και υπερβολές πάρτε το θέμα στα χέρια σας
- Το λιμάνι είναι πρώτα δικό σας και μετά όλων αυτών που συζητάνε αδιάκοπα

Λίγες ώρες πριν από το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Κορινθίων είπα να γράψω δυό λόγια και εγώ εκφράζοντας την άποψή μου.Τώρα το πόσο θα με ακούσετε αυτό είναι μιά άλλη ιστορία.Πάντως ο Δήμαρχος κ.Αλέξανδρος Πνευματικός είχε όλη την καλή θέληση να μας ενημερώσει και να μας ακούσει και βέβαια αναφέρομαι για τη λαϊκή συνέλευση που ελάχιστοι βρήκαν χρόνο να πάνε.Δυστυχώς για μας τους Έλληνες η ζωή είναι μόνο άρτος και θεάματα και αφήνουμε κάποιους άλλους σε θέματα που αφορούν τη ζωή τη δικιά μας και των παιδιών μας να παίρνουν αποφάσεις για εμάς χωρίς εμάς.Και όταν ξαφνικά αύριο μάθουμε το διά ταύτα θα αρχίσουμε να φωνάζουμε, να βρίζουμε, να αναθεματίζουμε και γενικά να φταίνει οι άλλοι για το χάλι μας.Ε όχι κύριοι συμπολίτες δεν είναι έτσι.Χρειαζόμαστε γύρω μας ενεργούς πολίτες που να ενδιαφέρονται για τα κοινά.Θα μου πείτε βέβαια τα προβλήματά σας πολύ μεγάλα.Η καθημερινότητά σας δύσκολη. Μ’αυτά θα ασχολείστε;Το ξέρω γιατί και εγώ έχω τα ίδια ίσως και χειρότερα.Θα μου πείτε είσαι δημοσιογράφος και γι’αυτό και πας σε όλες τις εκδηλώσεις και σε ενημερωτικά σεμινάρια, διαφορετικά δε θα πήγαινες.Σας διαβεβαιώ έτσι είναι γιατί και εγώ είμαι ένας απο σας.Σήμερα λοιπόν στο Δημοτικό Συμβούλιο θα πέσουν όλες οι προτάσεις στο Τραπέζι και εκεί ίσως μάθουμε ποιός ενδιαφέρεται για το μέλλον το δικό σας και των παιδιών μας.Αν δεν τό’χετε καταλάβει το θέμα του λιμανιού είναι μεγαλύτερο και απ’την υδροδότηση της Κορίνθου.Ετσι και αλλιώς μάθαμε γενιές και γενιές να ζούμε χωρίς πόσιμο νερό. Φαντάζεστε όμως ένα λιμάνι με εμπορεύματα κάθε είδους επικίνδυνα ή όχι και με δυστυχισμένους αλλοδαπούς να πλημμυρίζουν την πόλη;Γιατί μη γελιόμαστε και για τους αλλοδαπούς μόνο εμείς φταίμε. Δεν ήρθαν ουρανοκατέβατοι κάποιοι εκμεταλλευόμενοι τον ανθρώπινο πόνο τους πήραν και την τελευταία δεκάρα τους και τους άφησαν στο έλεος του Θεού.Επειδή λοιπόν η πολιτεία (χθεσινή, σημερινή αλλά και αυριανή) δεν ακούει και την ενδιαφέρει θά’λεγα μόνο το κέρδος μερικών θα συνεχίσει να παίρνει αποφάσεις στο ίδιο μοτίβο.Ελάτε να πάρουμε τις τύχες στα χέρια μας.Να επιβάλλουμε στους κυβερνώντες το συμφέρον της πόλης μας και όταν λέω κυβερνώντες εννοώ όλους. Υπουργούς - Βουλευτές - Νομάρχες - Δημάρχους - Συμβούλους - Προέδρους Φορέων, όλους.Ελάτε στο Δ.Σ.και ακούστε τους χωρίς ακρότητες, χωρίς υπερβολές, βγάλτε τη δική σας άποψη και πάρτε τις τύχες του λιμανιού αλλά και της πόλης μας στα χέρια σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: