Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου 2009

Δυστυχώς για σας ακόμα λειτουργεί η μνήμη μας.

Αν και πέρασε μεγάλο χρονικό διάστημα δεν έκανα τις μηνύσεις που έπρεπε σε κάποιους που το παίζουν σύντροφοι στο Λουτράκι αλλά ουδέποτε θα γίνουν.
Γιατί σύντροφος σημαίνει καθαρότητα ψυχής πάνω απ’ όλα και όχι ανώνυμη κατασυκοφάντηση.
Έγραψαν όλες αυτές τις ασχημίες σε βάρος μου ανώνυμα γιατί είναι ρόμπες ξεκούμπωτες και δεν ντρέπονται γι’ αυτό. Εμείς την προσφορά μας στο ΠΑΣΟΚ ούτε την εξαργυρώσαμε ούτε και θα την εξαργυρώσουμε με μικρά ή με μεγάλα αξιώματα. Αλλά ούτε και θα αφήσουμε αριβίστες να λυμαίνονται τον χώρο αυτόν γιατί έχουμε υποχρέωση στην μνήμη αγωνιστών όπως ήταν ο αείμνηστος Σκοτιδάκης.
Εμείς όμως και με τη φωνή μας αλλά και με την υπογραφή μας θα πολεμάμε αυτούς που θεωρούνε το ΠΑΣΟΚ τσιφλίκι τους Και ξέρουν ότι στη μάχη δεν πετάμε λάσπη αλλά αραδιάζουμε στοιχεία και γι’ αυτό και μας τρέμουν και χρησιμοποιούν την ανωνυμία για να μας πλήξουν. Είχα υποσχεθεί ότι θα πήγαινα στον εισαγγελέα όλους αυτούς που χρησιμοποίησαν το blog για να μου κάνουν ζημιά.
Δημοσιογραφώ από το 2001 στην Κορινθία και δεν έχω πάρει ούτε μια δραχμή αμοιβή . Αντίθετα έχω πληρώσει από την τσέπη μου. Ο Ντελάλης είναι η μοναδική εφημερίδα πουν δεν έχει πάρει ούτε μια διαφήμιση από το καζίνο. Ενώ αυτοί που κρύβονται πίσω από το blog δεν μπορούν να ισχυριστούνε το ίδιο.. Μπορεί όχι αυτοί που το έχουν στήσει το blog αλλά οι συμπέθεροι και οι κουμπάροι που κρύβονται πίσω από αυτούς. Που όχι τα έχουν καλά με τους φορείς που εμείς δεν έχουμε καμία σχέση αλλά και μας κατασυκοφαντούν γιατί παρουσιάσαμε τα έργα της σημερινής πλειοψηφίας του Δήμου Λουτρακίου Περαχώρας. Που μέσα σε αυτήν υπάρχουν σύντροφοι που ανήκουν στο κίνημα και αυτούς κανένας δεν τόλμησε να ακουμπήσει.
Γνωρίζω τα πάντα με κάθε λεπτομέρεια αλλά δεν πήγα πουθενά γιατί ντρέπομαι να μηνύσω συντρόφους. Μου προκαλεί αηδία μόνο η σκέψη ότι θα μπορούσα να σταθώ μέσα στις αίθουσες των δικαστηρίων δίπλα με ανθρώπους που ιδεολογικά κατά
Ακάθαρτους κυνήγησα και θα κυνηγώ και αυτό δεν θα μου κάνει να αλλάξω ρότα.
Δεν έχω ούτε συμπεθέρους ούτε κουμπάρους και δεν με νοιάζει το πολιτικό κόστος μια και ποτέ δεν θα πολιτευθώ.
Εγώ πήγα στον εισαγγελέα την υπόθεση κλοπής των 200.000 ευρώ που λείπουν Από το ταμείο του Ολυμπιακού. Και οι ευαίσθητοι φορείς ζήτησαν να διαγραφώ από τον Ολυμπιακό. Και διαγράφτηκα και έμειναν αυτοί που είναι πρωταγωνιστές του σκανδάλου. Και κανένας δεν νοιάστηκε για τα ευρώ που έκαναν φτερά. Και ορισμένα από αυτά που δεν μπήκαν καν στο ταμείο του Ολυμπιακού αλλά από την τράπεζα μπήκαν μέσα στην τσέπη ήταν του Δήμου που σημαίνει των δημοτών. Και κανένας από τη δημαρχία δεν ενδιαφέρθηκε για τα χρήματα που χαθήκανε..
Ναι το παραδέχομαι ότι είμαι επικίνδυνος γιατί δεν συνθηκολογώ με ότι βγάζει μπόχα. Εγώ γράφω ονόματα και τα υπογράφω. Και μέχρι σήμερα έχω εισπράξει οκτώ μήνες φυλακή και προχωρώ για μεγαλύτερες επιδόσεις. Τα λαμόγια όπου όμως θα τα βρίσκω θα τα λιώνω. Και αυτό θα το διαπιστώσετε στις εθνικές και δημοτικές εκλογές που έρχονται.. Ας τολμήσουν να σκάσουν μύτη που δεν το πιστεύω. Τους περιμένω στη στ6ροφή και θα έχουμε πολλά και μεγάλα πανηγύρια.
Ο) κόσμος έχει κουραστεί από τους δήθεν και αναζητά τους γνήσιους. Που επάνω τους θα στηριχτεί.. Έχει χορτάσει από λαοπλάνους και αναζητά σεμνούς και ταπεινούς όχι με την παρεξηγημένη έννοια που έχει σήμερα. Ορισμένοι στο Λουτράκι έχουν παρεξηγήσει τη σιωπή μας και νομίζουν επειδή έχουν εξαφανιστεί έχουμε ξεχάσει τα έργα και τις ημέρες των όταν το ΠΑΣΟΚ ήταν δυνατό. Και τώρα περιμένουν να φορέσουν τα κουστούμια της «εξουσίας» για να επωφεληθούνε και πάλι όπως έχουν κάνει κατά το παρελθόν. Και νομίζουν ότι αυτό θα το πετύχουν τρομοκρατώντας τον Νικηφόρο. Όχι όμως επώνυμα αλλά< ανώνυμα. Εγώ τους απαντώ ότι είμαι εδώ και τους περιμένω. Όχι ως κουκουλοφόρος ( την μέθοδο αυτή την χρησιμοποιούν αυτοί) αλλά ως γνήσιος δημοκράτης.

Δεν υπάρχουν σχόλια: