Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2009

Δεν χτυπώ τους δυνατούς για να πάρω πόντους

Ο Κομφούκιος έχει αμέτρητα γράψει και μέσα σε αυτά πήρα ένα που αφορά την αρετή την ειλικρίνεια και την αλήθεια του ανθρώπου.
Είπε λοιπόν αυτός ο γίγαντας της σοφίας Η Αρετή είναι η αμοιβή της αρετής. Η ειλικρίνεια και η αλήθεια είναι τα θεμέλια της αρετής.
Και επειδή πιστεύω ότι είμαι ενάρετος άνθρωπος βρήκα τα λόγια αυτά για να απαντήσω σε αυτούς που με κατηγορούνε γι’ αυτά που έγραψα για τον σύντροφο Πάνο Μπεγλίτη. Και το επαναλαμβάνω σύντροφο Μπεγλίτη γιατί εγώ είμαι λόγω ηλικίας αρχαιότερος του κ. Βουλευτή σύντροφος.
Πρώτα απ’ όλα αυτά που γράφω στην εφημερίδα Σήμερα είναι δικά μου και κανένας δεν «τολμά» να μου δώσει γραμμή γιατί όποιος θα το επιχειρήσει θα δει τα νώτα μου.
Αυτά που έγραψα εναντίον του κ. Μπεγλίτη απορρέουν από τις δηλώσεις που έκανε για τα μέσα ενημέρωσης της επαρχίας. Όταν βλέπω τον αγώνα που δίνει αυτός που κάνει το κουμάντο στο Σούπερ για να τα βγάλει πέρα οικονομικά με αξιοπρέπεια και δεν επαναστατούσα σε αυτά που είπε ο κ. Βουλευτής που είναι διπλωμάτης τότε τα λόγια του Κομφούκιου δεν θα είχαν καμία σχέση με μένα. Και θα ήμουνα ένας παλιάνθρωπος μια και θα ήθελα να καλύψω τον βουλευτή και να άφηνα εκτεθειμένους όλους αυτούς που πάσχουν για την σωστή ενημέρωση . Και ένας από αυτούς θα είναι και η αφεντιά μου.
Όλοι γνωρίζουν ότι δεν πληρώνουμε για τις υπηρεσίες που προσφέρω στα μέσα ενημέρωσης. Και δεν το κάνω γιατί είμαι εκατομμυριούχος αλλά γιατί δεν θέλω να έχω καμία σχέση υπαλληλική με κανένα. Δεν μπορεί τους σκαπανείς που εργάζονται στην επαρχία για την ενημέρωση να τους ονομάζει αθλίους. Και εκεί που με πιάνει το παράπονο και που πολλές φορές γεμίζει από τα δάκρυα το πληκτρολόγιο μου.
Σε κανέναν όσο ψηλά και να βρίσκεται του απαγορεύω
Να παίξει με τη δική μου αξιοπρέπεια και των συνεργατών μου αλλά και του Διευθύνοντος του καναλιού και των εφημερίδων.
Κλείνω το σημερινό κομμάτι μου με τα λόγια του Γιώργου Θεοτοκά
« … ένας άξιος μαραγκός που κατέχει καλά τη δουλειά του και πιστεύει σε αυτήν είναι πολύ πιο ολοκληρωμένος και αξιοσέβαστος άνθρωπος από έναν κουφό πρύτανη ή έναν κακό πρωθυπουργό.»

Δεν υπάρχουν σχόλια: