Τετάρτη 8 Απριλίου 2009

Αποκλειστικές δηλώσεις της μάνας της 17χρονης

Παραθέτουμε χωρίς διορθώσεις αυτά που είπε η μάνα της 17χρονης στον δημοσιογράφο Δημήτρη Μανωλάκη. Για να βγάλετε τα συμπεράσματά σας και να κρίνετε εάν πρέπει να ανατινάξουμε έναν φορέα όπως είναι το Νοσοκομείο Κορινθίας ή να τον προστατέψουμε. Εμείς δεν κάνουμε κρίσεις γιατί αφήνουμε σε εσάς φίλη και φίλε αναγνώστη να βγάλετε τα συμπεράσματά σας.

Ελένη Ζουμή - ΜΗΤΕΡΑ 17ΧΡΟΝΗΣ
«Ευτυχώς είναι μια χαρά, θα βγει σήμερα (χτες) από το νοσοκομείο με τη βοήθεια του Θεού. Θέλω να ευχαριστήσω όμως και τους γιατρούς της οι οποίοι παρ ότι δεν είχαν εφημερία έτρεξαν στο νοσοκομείο για να την βοηθήσουν . ευχαριστώ τον γυναικολόγο, τη μαία , τον παιδίατρο, την αναισθησιολόγο και όλους όσους άλλους βοήθησαν το παιδί μου . Το παιδί το πήγαμε στη μαμά του η οποία έχει πάθει κατάθλιψη, όμως είναι και οι δύο καλά. Περιμένουμε τώρα να έρθει και εκείνο στο σπίτι, μας βεβαίωσαν οι γιατροί πως είναι καλά.
Το μόνο που ζητάει η κόρη μου είναι η τελική δίωξη του γιατρού ο οποίος δεν φανερώθηκε να ζητήσει ούτε μια συγνώμη .
Από ότι ακούω έχει κάνει πολλά περιστατικά τα οποία θα βγούνε στην δημοσιότητα, ειλικρινά θέλω η κόρη και το εγγόνι μου να είναι τα τελευταία θύματά του .»

Το περιστατικό
«Φέραμε το κορίτσι στο νοσοκομείο εκτάκτως, όλα ήταν φυσιολογικά κανονικά , ήρθε με το γαμπρό μου είχαν σπάσει τα νερά, κάποια στιγμή λοιπόν μας είπαν πως θα χρειαστεί καισαρική. Ο γαμπρός μου είπε γιατρέ εσύ ξέρεις , ότι είναι το καλύτερο κάνε. Μπήκανε μέσα και ενώ το παιδί το είχε βγάλει το κεφάλι πήγαινε φυσιολογικά και οι υπόλοιποι του φώναζαν μην την μαχαιρώνεις βγαίνει το παιδί , αυτός χτυπιόταν και το έσκισε το παιδί. Το παιδί σφήνωσε, το κεφάλι του και αυτός το τράβαγε από τα χέρια , από το λαιμό απ όπου έβρισκε. Ευτυχώς ειδοποιήθηκαν έγκαιρα οι άλλοι γυναικολόγοι οι οποίοι όπως έμαθα τους βρήκαν μισοπεθαμένους και τους δυο και την κόρη μου και το μωρό. Εγώ ξέρω ότι έπρεπε να βγουν να μας πουν τα ευχάριστα και το κορίτσι μου ήταν 5,5 ώρες στο χειρουργείο
.Χάρη στην επέμβαση των άλλων γιατρών όλα πήγαν καλά. Ο γιατρός εκείνος μας έλεγε πως η καισαρική πήγε καλά, εμείς ρωτούσαμε για το παιδί και εκείνος έλεγε ρωτήστε τους παιδίατρους. Ήταν μεθυσμένος, μου είχε μυρίσει αλκοόλ όταν μίλησα μαζί του πριν τον τοκετό. Στην αρχή δεν το είπα γιατί τον μύρισα 3 φορές, την δεύτερη φορά το είπα στο γαμπρό μου ΄΄όμως όταν βγήκε 4η φορά από το χειρουργείο είχε κατακόκκινα μάτια και δυστυχώς οι υποψίες μου επαληθεύτηκα. Αμέσως μετά έφυγε το μόνο που μας είπε ήταν πως την ετοιμάζουν οι άλλοι.

Αυτά τα λόγια αποδεικνύουν περίτρανα ότι το Νοσοκομείο υπάρχει και λειτουργεί και οι χαρακτηρισμοί χασάπηδες δεν έχουν θέση.

Δεν υπάρχουν σχόλια: