Συγκεκριμένα μέτρα για την αναβάθμιση του ρόλου και της λειτουργίας των ΤΑΧΙ στη χώρα μας, παρουσίασε την Τρίτη ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών Κωστής Χατζηδάκης στο προεδρείο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Αγοραίων και ΤΑΧΙ.Η αναβάθμιση, όπως προκύπτει από τις δηλώσεις του υπουργού, αρχίζει με την εισαγωγή νέων τεχνολογιών, που θα επιφέρουν επανάσταση στον κλάδο. Συγκεκριμένα, μπαίνει η Τηλεματική στα ΤΑΧΙ με επιδότηση, από την «Κοινωνία της Πληροφορίας».
Δηλαδή θα δημιουργηθεί ένα σύστημα ραδιοπλοήγησης , προκειμένου να μπορεί ο πελάτης να «κλείνει» ταξί με SMS, να μπορεί να πληρώνει με πιστωτική κάρτα, αλλά και με τρόπο ώστε να υπάρχουν προβλέψεις για την ασφάλεια και των επιβατών και των ταξιτζήδων.
Σύμφωνα με τον υπουργό το σύστημα αυτό αναμένεται να τεθεί σε πλήρη λειτουργία περί το τέλος του 2009.
Στη συνάντηση αποφασίστηκε η δημιουργία ενός ειδικού τηλεφωνικού κέντρου, που θα λειτουργήσει μέχρι τέλος της χρονιάς, με τετραψήφιο αριθμό στον οποίο θα καταγράφονται τα παράπονα των επιβατών, τα οποία στη συνέχεια θα διοχετεύονται σε αρμόδιες υπηρεσίες.
Στη συνέχεια ο υπουργός παρουσίασε στους εκπροσώπους των αυτοκινητιστών το νέο σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος, που αντικαθιστά το αντίστοιχο διάταγμα του 1987 και προσαρμόζει τις υποχρεώσεις των οδηγών ταξί στην πραγματικότητα η οποία έχει διαμορφωθεί.
Το διάταγμα μεταξύ άλλων προβλέπει ότι είναι υποχρεωτικό να χρησιμοποιείται ο κλιματισμός στα ταξί εφόσον το ζητά ο πελάτης, χωρίς επιβάρυνση, να υπάρχουν σε κάθε ταξί, ειδικές πινακίδες στα ελληνικά και στα αγγλικά με πληροφορίες για το τιμολόγιο και τα στοιχεία του οδηγού, ενώ τα Πειθαρχικά Συμβούλια για τους ταξιτζήδες θα καταλήγουν σε συμπεράσματα σε 3,5 μήνες για να αποφεύγονται καθυστερήσεις.
Ο υπουργός ανακοίνωσε επίσης ότι ο ΣΑΤΑ σε συνεργασία με τον ΟΑΣΑ θα καθορίσουν τις νέες πιάτσες των ΤΑΧΙ, όπως στον Ερυθρό Σταυρό, στο Λαϊκό Νοσοκομείο, σε σταθμούς του Μετρό και αλλού.
Τέλος, θα ανατεθεί αμέσως μια μελέτη σε ένα Πανεπιστημιακό Ίδρυμα της χώρας, έτσι ώστε να γίνει μια συνολική αποτίμηση του ρόλου των ταξί και με βάση την ευρωπαϊκή εμπειρία, να υιοθετηθεί μετά από ένα χρόνο, ένα καινούριο μοντέλο για τα ταξί συνολικά στην Ελλάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου