Τρίτη 29 Ιουλίου 2008

ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΔΙΝΑΝ ΑΙΜΑ

«Θέλω μέσω της εφημερίδας σας να εκφράσω τα παράπονά μου για δύο συναδέλφους Δημοτικούς Συμβούλους της πλειοψηφίας του Δήμου Κορινθίων οι οποίοι παρά τις εκκλήσεις μου για χορήγηση δύο φιαλών αίμα για συγγενικό μου πρόσωπο α΄ βαθμού που νοσηλευόταν στο ΚΑΤ με σοβαρό πρόβλημα, ο μεν πρώτος με τρόπο απότομο και σοβαρό μου είπε ότι δεν δίνουμε αίμα εκτός νομού, η δε δεύτερη μου απάντησε ότι κάτι μπορούμε να κάνουμε αρκεί να φέρεις αιμοδότες. Στην απάντησή μου ότι αιμοδότες θα βρω αμέσως μου είπε ότι θα τηλεφωνηθούμε αύριο για τα περαιτέρω. Την επόμενη το κάλεσμα του τηλεφώνου μου ίσως να μην το άκουγε.
Ο χρόνος όμως ήταν πολύτιμος και το άγχος μεγάλο. Την τελευταία στιγμή αγαπητοί φίλοι από τα Εξαμίλια με βοήθησαν στο πρόβλημα. Τους ευχαριστώ και τους υπόσχομαι να τους το ανταποδώσω, το επόμενο διάστημα εις διπλούν.
Πρέπει όμως ορισμένοι να γνωρίζουν ότι εκτός του ότι το αίμα σώζει ζωές, πρέπει και όπως το παίρνουν, έτσι και να το δίνουν και επιπλέον το αίμα δεν έχει σύνορα και όρια.
Κεφάλας Σταύρος
(Γραμματέας Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Κορινθίων)»

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Δύο φορές δώσαμε αίμα στο Δημοτικό μέγαρο φέτος κύριε Κεφάλα.
Πρέπει να αρρωτηθείτε για το ΄τι συναδέλφους -συμβούλους έχετε.
Και να προβληματιστείτε επίσης!!!

Εθελοντής Αιμοδότης του Δήμου Κορινθίων