Πέμπτη 10 Απριλίου 2008

ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ...ΚΑΙ ΜΟΛΩΝ...ΑΛΕ...

Δυστυχώς απέτυχα παταγωδώς να στήσω ένα τηλεοπτικό ντιμπέιτ που μου ανατέθηκε να το παρουσιάσω ως διοργανωτής και μεταφέρω επακριβώς και όσο μπορώ πειστικά το όλο σκηνικό. Ένα απόβραδο με παίρνει τηλέφωνο ο Σωτήρης Μαυρονάσιος και μου λέει.
«Ρε Κατσαπρόκο, μιλάς με αυτόν τον βαρεμένο τον Νικηφόρο»;

Του απάντησα ότι ανάλογα την ημέρα και ώρα, σίγουρα ποτέ με πανσέληνο.
Μου ζήτησε να κάνω κονέ για ένα τηλεοπτικό ντιμπέιτ μεταξύ Μαυρονάσιου – Νικηφόρου σε όποιο κανάλι γουστάρει ο Νικηφόρος.
Αυτό μου έδωσε την διεστραμμένη χαρά να απολαύσω ένα μαλλιοτράβηγμα επιπέδου, και αφού συμβουλεύτηκα τα άστρα και τον κύκλο της σελήνης μπορούσα να μεταφέρω την πρόταση στον Νικηφόρο.
Του είπα ότι ο Μαυρονάσιος είπε Μολών Λαβέ, η απάντηση που έλαβα ήταν….»Μολών Αλέ». Δηλαδή ότι με Μαυρονάσιο απαξιεί να μιλήσει, να πάει όπου θέλει και εκεί που τα λέει. Μάταια τον εκλιπαρούσα αλλά δυστυχώς απέτυχα και ομολογώ ότι τόσο τα άστρα όσο και η σελήνη ήταν με το μέρος μου, διότι ο Νικηφόρος ήταν νηφάλιος και μου απάντησε εν πλήρη ηρεμία, εν ολίγοις δεν ήταν σεληνιασμένος.


ΕΝΑΣ ΣΠΑΡΤΑΡΙΣΤΙΚΟΣ ΓΑΤΟΣ ΣΤΟ ΑΥΡΙΑΝΟ ΦΥΛΛΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια: