Δευτέρα 29 Ιουνίου 2009

ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

του
Νίκου Νικολόπουλου


ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΙΣΩΣ Η ΠΙΟ ΣΚΛΗΡΗ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΣΕ ΑΠΕΙΛΕΙ ΓΙΑ 401.85 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΓΡΑΜΜΗ ΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΑΧΥΡΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΣ ΣΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΔΩΡΕΑΝ ΝΕΕΣ ΚΑΡΤΕΣ

Εγώ θα το γράψω και ας γίνω κουραστικός, ξέρω ότι πολλοί από εμάς βιώνουν κάθε μέρα το ίδιο πρόβλημα .
Ρε δε μπα να λένε οι τηλεοράσεις, να γράφουν οι εφημερίδες, να παρακαλάει η κυβέρνηση, ούτε που τους ακούνε οι τράπεζες και συνεχίζουν το βιολί τους.
Θα μου πείτε όλες; Όχι βέβαια και ευτυχώς γιατί διαφορετικά θα είμαστε όλοι για φούντο. Το παιγνίδι των απειλών και των εκβιασμών δυστυχώς από κάποιους συνεχίζεται με τον ίδιο ρυθμό, δεν μου επιτρέπεται να γράψω ονόματα, αλλά όλοι ζούμε στο πετσί μας καθημερινά τα απειλητικά τηλέφωνα μιας συγκεκριμένης τράπεζας και το αστείο, από την μια απειλούν και από το άλλο τηλέφωνο κάποιες εταιρείες που συνεργάζονται μαζί της, φαντάζομαι αχυράνθρωποι σου δίνουν πιστωτικές κάρτες δωρεάν.
Με πήρε ένας φίλος αναγνώστης και μου είπε, σήμερα από την συγκεκριμένη τράπεζα και από δικηγορικό γραφείο με πήραν τηλέφωνο για το χρέος μου που ανέρχεται σε 401.85 ευρώ, το έστειλαν εκεί και αυτομάτως με χρέωσαν με έξοδα του δικηγόρου που υποχρεούμαι να πληρώσω, τον ρώτησα μήπως κρύβεσαι; μήπως δεν πληρώνεις; μου απάντησε, δεν κρύβομαι και κάθε μήνα βάζω κάτι παραπάνω, από 50 ευρώ, το αστείο είναι ότι αν το ποσόν ήταν 399 ευρώ δεν θα γινόταν τίποτα.
Του είπα λοιπόν να μου στείλει το εξώδικο να το δούμε ή μάλλον να το στείλουμε στον κύριο Υπουργό Οικονομικών υπέρμαχο των τραπεζών για να δει το χάλι μας. Ο ίδιος ο αναγνώστης έχει μήνυμα στο τηλέφωνο του από την ίδια τράπεζα ή μάλλον τους αχυρανθρώπους της, για καινούργια κάρτα, μιλάμε για ιστορίες καθημερινής τρέλας.
Κλείνοντας θα το πω για μια φορά ακόμη μας ακούει κανείς;
Ή στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα,σε τελική ανάλυση αν τους φοβάστε κύριοι υπάρχει και η παραίτηση (λέμε τώρα).
Ανεξέλεγκτοι όμως δεν μπορούν να μένουν, η τουλάχιστον εμποδίστε τις προσφορές για νέα χρέη σε κατεστραμμένους οικογενειάρχες που λόγω προβλημάτων βλέπουν μόνο το τυρί, ή φάκα έρχεται πίσω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: