Κυριακή 25 Μαΐου 2008

ΘΕΛΟΥΝ ΠΑΙΔΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ

Ο πρόεδρος των εμπόρων Λουτρακίου κ.Μαρίνης με παραμβασή του στο “Σημερα” κατέρριψε την επιχιερούμενη εικόνα του καζίνο περί...της κοινωνικής της ευασιθασίας με ένα πολύ απλό επιχείρημα.
“Κατά την άποψή μας πρέπει η εταιρεία να αρχίσει από τα του «οίκου της», να προσέξει περισσότερο τους εργαζόμενούς της καθόσον αυτοί είναι ο κύριος μοχλός της ανάπτυξής της.
Πρέπει λοιπόν, και καλόπιστα πάντα προτείνω, οι γυναίκες και μητέρες υπάλληλοι, που αποτελούν το 40% σε σύνολο 1700 εργαζομένων, να αποκτήσουν επιτέλους παιδικό σταθμό όπως συμβαίνει και πράττουν όλες οι μεγάλες εταιρείες στο εξωτερικό.
Κύριοι, η παραπάνω πρόταση εφόσον υλοποιηθεί πέρα από την κοινωνική, μορφωτική και παιδαγωγική συνεισφορά θα βοηθήσει και οικονομικά τις οικογένειες αυτών των μητέρων και υπαλλήλων σας αφού και εγώ, όπως εκατοντάδες συμπολίτες μου συμβαίνει να έχω κορίτσι εργαζόμενο στην εταιρεία, να έχω (2) εγγόνια και να έχω και εγώ τις ίδιες ανησυχίες και προσδοκίες από μια τόσο δυναμική και οικονομικά εύρωστη επιχείρηση.”
Η παρέμβαση αυτή του κ.Μαρίνη είχε πολλαπλές επιπτώσεις.
Οι πληροφορίες μας λένε οτι πολύ σύντομα θα ακολουθήσει και νέα απο το εργατικό κέντρο Λουτρακίου αυτή την φορά περάμβαση για το θέμα τουλάχιστον του παιδικού σταθμού...
Διότι όπως και να το δεί κανείς δεν μπορείς να μιλάς για κοινωνική ευαισθησία και να μην την έχεις αυτή ούτε στους υπαλλήλους που δουλεύουν για σένα...
Αυτό λέγεται επιεικώς...υποκρισία και δεν περνά απαρατήρητο...

Δεν υπάρχουν σχόλια: