Παρασκευή 14 Μαρτίου 2008

ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Πρίν λίγο είδα την εκπομπή του τηλεοπτικού σταθμού ΑΧΙΟΝ και καμάρωσα έναν πολιτικό τον κ. Γιώργο Μάρκου και έναν μεγαλοεπιχειρηματία της Κορινθίας κ. Δημήτρη Προβή να μιλούν για τα δημοσιευματά μου και σκόπιμα να μου περνάνε τον τίτλο της σελίδας μου στην εφημερίδα “Σήμερα” να τον υλοποιήσω .
Που σημαίνει ότι έχω το δικαίωμα να βλέπω να ακούω αλλά υποχρεωτικά … να σκάσω.
Επειδή την ώρα που γίνεται η εκπομπή πρέπει και να παραδώσω την ύλη σας υπόσχομαι μια πλήρη απάντηση την Τρίτη 18 του Μάρτη του 2008. . Και να ξέρετε όπως εσείς με σεβαστήκατε το ίδιο θα κάνω και εγώ. Εσείς έχετε ένα προβάδισμα γιατί είσαστε επώνυμοι και επομένως ξεκινάτε με κάποιον αέρα και το σπουδαιότερο προσπαθείτε να παίξετε και το ρόλο του προστάτη στην κοινωνία της Κορίνθου αλλά και στην ομάδα της Κορίνθου.
Προσοχή όμως γιατί ανακατεύεστε με λέξεις που είναι κακόηχες στην πιάτσα
Την Τρίτη λοιιπόν θα διαβάσετε αυτά που είπατε αλλά με κριτική του φαρασιού. Και ξέρετε ότι το φαράσι έχει μια αποστολή να μη αφήνει τίποτα που να μη το μαζέψει για να μη χαλάει τον περιβάλλοντα χώρο.

"Το φαράσι"

Δεν υπάρχουν σχόλια: