Παρασκευή 28 Μαρτίου 2008

ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕ

Λουτράκι 28 Μαρτίου 2008

Γιάννης Μ. Κώνστας
Παναγή Τσαλδάρη 4
20300 Λουτράκι

Αγαπητέ κύριε Διευθυντά
Σαν τακτικός αναγνώστης του «ΣΗΜΕΡΑ» της καλλιτέρας Κορινθιακής εφημερίδας, θέλω να συγχαρώ τόσο την εκδότρια κυρία Χασούρα Λ. Σωτηρία, όσο και εσάς κύριε Διευθυντά καθώς και όλους τους συνεργάτες σας.
Το ΣΗΜΕΡΑ πράγματι είναι μια εφημερίδα διαφωτιστική και πολύ χρήσιμη και θα πρέπει να γνωρίζουν οι αναγνώστες της ότι είναι τυχεροί διότι συναγωνίζεται τις καλλίτερες Αθηναϊκές εφημερίδες.
Στην εφημερίδα της Τρίτης 25ης Μαρτίου 2008 στην σελίδα 3 Βλέπε – Άκου – Σκάσε – Δημοτικά Λουτρακίου η ολόχρυση δημοσιογραφική πέννα με εξέπληξε για την τόση ακρίβεια, γνώση και ιδιαιτέρως πείρα και σοφία, αθάνατα γραπτά.
Είχα την τύχη στο παρελθόν να γνωρίσω τον αδελφό του κυρίου Λαμπράκη, την κυρία Βλάχου, τον Δημ. Ψαθά καθώς και πολλούς άλλους κορυφαίους δημοσιογράφους.
Για ένα πράγμα μόνο λυπάμαι, για το πελώριο λάθος του νονού μου του αείμνηστου Λάμπη Δ. Αποστολίδη, εκδότη και δημοσιογράφου μαζί με τον κύριον Ταρούση, της εφημερίδας Αργολιδοκορινθία που δεν δέχτηκε την μεγάλην προσφορά επιφανούς πολιτικού του φίλου διότι πράγματι θα είχε αλλάξει η εικόνα του Κορινθιακού τύπου όλου του νομού.
Σημειώνοντας ότι κι εγώ από την πλευρά μου μάταια προσπαθούσα να πείσω τον Λάμπη Δ. Αποστολίδη, παρ΄ όλα τα μεγάλα πολιτικά μου μέσα ίσως και μεγαλύτερα από αυτά των υπουργών τα οποία ποτέ δεν χρησιμοποίησα ούτε και για τον ίδιο μου τον εαυτόν, να δεχτεί κάποια προσφορά αλλά αυτό δεν ήταν τίποτα, μπροστά σ΄ αυτό που χάσαμε, δηλαδή την ευκαιρία, θα έλεγα την μεγάλη ευκαιρία για όλον τον κορινθιακό τύπο.
Παρ΄ όλη την απουσία μου από την Ελλάδα ποτέ δεν έμεινα χωρίς τον ελληνικό τύπο όπου κι αν βρισκόμουν εκτός από το Λ. Άντζελες, Καλιφόρνια κάθε φορά που την επισκεπτόμουν, αναχωρούσα την δεύτερη με τρίτη ημέρα διότι μειονεκτούσε στην ενημέρωση, καθώς ο ελληνικός τύπος έφθανε κάθε άλλη εβδομάδα και εγώ χωρίς τον ελληνικό και ξένο τύπο δεν μπορώ να ζήσω.
Πιστεύω ότι εκτός από τον αείμνηστο κύριο Λάμπη Δ. Αποστολίδη ο οποίος δεν πρόλαβε να προσφέρει περισσότερα, τώρα εσείς που μείνατε κύριε Γιάννη Λάμπρου και ιατρός Δημ. Ζόγκας ξεχάστε την αδικία - πικρία που έγινε τόσο για σας όσο και για τον κύριο Δημ. Ζόγκα διότι πράγματι έχετε προσφέρει στους πολίτες της περιοχής μας.
Να σκεφθείτε και οι δυο σας πολύ σοβαρά καθώς και μερικοί άλλοι παρόμοιοί σας ότι θα μπορούσατε σήμερα να προσφέρετε πολλά περισσότερα από ορισμένους άλλους (που βρίσκονται στην διοίκηση του Λουτρακίου) για ένα καλλίτερο μέλλον σ΄ όλον τον νομό της Κορινθίας, και στο Λουτράκι (το οποίον δεν είναι το παλαιό Λουτράκι που όλοι ξέραμε). Γι αυτό είναι επιβεβλημένο να το θωρακίσετε με τις δικές σας προσωπικότητες για να έχει μια πολύ καλή αρχή.
Κύριε Γιάννη Λάμπρου, επειδή εσείς μου δώσατε την αφορμή με την σελίδα 3, δεν μπορούσα να μείνω ασυγκίνητος.
Για πρώτη φορά εκφράζω δημόσια την άποψή μου. Από τον Ιούνιο του 1989 που εγκαταστάθηκα μόνιμα στο Λουτράκι, χωρίς βέβαια να πάψω να πηγαινοέρχομαι στην πατρίδα μου δύο με τρεις φορές το χρόνο, παρ΄ όλο που μου είχαν προτείνει να θέσω υποψηφιότητα συμβούλου με σχετική πίεση δεν δέχτηκα, διότι απέφευγα συστηματικά να αναμειγνύομαι στα κοινά του Λουτρακίου.
Εάν σας στενοχωρώ με αυτήν την επιστολή μου δε θα ενοχληθώ καθόλου, ούτε θα αλλάξει η γνώμη μου για το κύρος της εφημερίδας «ΣΗΜΕΡΑ» ούτε και για σας.
Παρακαλώ το μόνο που απομένει είναι να κάνετε τον κόπο να την βάλετε στον κάλαθο των αχρήστων. Εύχομαι να συνεχίσετε εσείς προσωπικά καθώς και οι συνεργάτες σας με την έγκριτη εφημερίδα, τον αγώνα και την προσφορά σας όχι μόνο για το Λουτράκι αλλά και σ΄ ολόκληρο τον νομό Κορινθίας.

Με εκτίμηση
Γιάννης Κώνστας

1 σχόλιο:

dimotikasxolia@yahoo.gr είπε...

Ο ΣΩΣΤΟΣ ΤΙΤΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΓΛΥΦΕΙ