Πέμπτη 13 Μαρτίου 2008

ΕΓΚΛΗΜΑ ΧΩΡΙΣ ΤΙΜΩΡΙΑ κ.ΦΥΡΙΕ

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΚΑΛΑΤΖΗ...
Εκ των πραγμάτων και καταστάσεων είναι χρέος μου να απαντήσω, όπως υποσχέθηκα, στις απορίες και προβληματισμούς του Κώστα Φύριου που ξόδεψε αρκετή φαιά ουσία για να γεμίσει μια ολόκληρη σελίδα στο φύlλο της εφ. Πρωινής, της 12ης Μαρτίου.
Και επειδή πολλά από τα γραφόμενά του με συνδέουν, θα του δώσω τις εξηγήσεις, που δυστυχώς και ο ίδιος γνωρίζει αλλά κάνει την αθώα περιστερά και δεν γνωρίζει τίποτα. Φίλε Κώστα, επειδή δεν είσαι ούτε τζόβενος ούτε χαζός και μάρκα αλλά και διαόλου κάλτσα είσαι, σου τα λέω αν και πολύ καλά τα ξέρεις και ίσως καλύτερα από εμένα. Α
Απλά προσπαθείς ατυχώς για εσένα να εντυπωσιάσεις αλλά και εν μέρει να κάνεις και μερικές εκδουλεύσεις γιατί είσαι υποχρεωμένος λόγω καταστάσεων να προβείς σε αυτά που δήθεν σου προκαλούν απορίες.
Άκου λοιπόν. Επειδή αναφέρεσαι και σε αυτή την πονεμένη ιστορία που λέγεται Σουρτζής σου λέω τούτο. Εγώ δυστυχώς λόγω χαρακτήρα μου είμαι ένα γονιδιακό λάθος που βλάπτω ΠΡΩΤΑ την οικογένειά μου και κατ΄ επέκταση τον εαυτό μου.
Έβλαψα όμως με τις παροτρύνσεις μου και τις ενέργειές μου και τον κύριο Γιάννη Σουρτζή, που κατά τη δική μου και αμετάκλητη κρίση προέβηκα σε ένα ΈΓΚΛΗΜΑ που δυστυχώς δεν υπήρξε τιμωρία, γιατί με δική μου ευθύνη τον έμπλεξα σε αυτό το καραγκιοζιλίκι όπως περίτρανα αποδείχθηκε και εδώ είναι που με τρώει το σαράκι. Αντί να μου δώσει δύο χαστούκια αντίθετα είναι αυτός που μου έδωσε και δίνει κουράγιο και αυτό δεν μπορώ με τίποτα να το δεχτώ και να το χωνέψω. Θεωρώ ότι μέσω εμού τον εκμεταλλευτήκανε οι πάντες και ειδικά η διαστρεβλωμένη κατ΄ εμέ δημοσιογραφική ενημέρωση έγινε και εξακολουθεί να γίνεται μια άθλια λασπολογία εις βάρος του.
Όσο για την εφημερίδα "Σήμερα" που αναφέρεσαι για πιασάρικα θέματα, μην ξεχνάς ότι εκτός του Δελλή όλοι όσοι αρθρογραφούμε σήμερα και το παίζουμε προφεσόρες από εκεί ξεκινήσαμε και ασελγήσαμε δημοσιογραφικά για να μπορέσουμε να μπούμε στο σωστό δρόμο. Το Σήμερα για τους τοπικούς δημοσιογράφους θεωρείται ως λαϊκιά εκδιδομένη ιέρεια προς μάθηση όλων των ψάρακων και πρωτάρηδων παρθένων της δημοσιογραφίας.

Για αυτό ας σεβαστούμε αυτό το έντυπο και πρώτος απ΄ όλους εσύ γιατί μην ξεχνάς ότι είσαι υπεύθυνος που εσύ με πέρασες πρώτος την πόρτα αυτού του οίκου εν έτει «1999».
Και τώρα να ΠΑΜΕ επί της ουσίας θα σου απαντώ βάσει και κατά σειρά των θεμάτων σου που με το καλημέρα σας που έχεις στο τέλος έχει «18» τιτλάκια προς απάντηση.

Κώστας Καλατζής

Αθλητικογράφος

του "Σήμερα"

Δεν υπάρχουν σχόλια: