Τετάρτη 11 Ιουνίου 2008
Διενεργήθηκε αυτοψία στα σχολεία του Ξυλοκάστρου
Αυτοψία στα σχολικά συγκροτήματα του Ξυλοκάστρου πραγματοποιήθηκε χθες από κλιμάκιο της νομαρχίας .Ο έλεγχος κρίθηκε απαραίτητος μετά τη σεισμική δόνηση της Κυριακής. Σύμφωνα με τον αντινομάρχη δεν προκύπτει κανένας λόγος ανησυχίας αφού τα κτίρια δεν έχουν υποστεί καμία ζημιά.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου