Τετάρτη 11 Ιουνίου 2008

Διενεργήθηκε αυτοψία στα σχολεία του Ξυλοκάστρου

Αυτοψία στα σχολικά συγκροτήματα του Ξυλοκάστρου πραγματοποιήθηκε χθες από κλιμάκιο της νομαρχίας .Ο έλεγχος κρίθηκε απαραίτητος μετά τη σεισμική δόνηση της Κυριακής. Σύμφωνα με τον αντινομάρχη δεν προκύπτει κανένας λόγος ανησυχίας αφού τα κτίρια δεν έχουν υποστεί καμία ζημιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: