Τετάρτη 11 Ιουνίου 2008

Με λαμπρό τρόπο θα γιορταστεί ο πολιούχος της Κορίνθου

Ιδιαίτερα λαμπρός αναμένεται ο φετινός εορτασμός του πολιούχου της Κορίνθου Αποστόλου Παύλου αφού όπως όλα θα δείχνουν θα παραστεί και ο Αρχιεπίσκοπος κ. Ιερώνυμος. Σύμφωνα με δηλώσεις του Μητροπολίτη Κορινθίας κ. Διονυσίου ο Αρχιεπίσκοπος έχει εκφράσει την επιθυμία του να παραστεί και εντός των επόμενων ημερών θα υπάρξει επίσημη ανακοίνωση. Παράλληλα και με αφορμή τις εορταστικές εκδηλώσεις αναμένεται στις 23 Ιουνίου τμήμα του Τιμίου Ξύλου από την Ιερά Μονή της Παναγίας Σουμελά .Το ιερό προσκύνημα θα παραμείνει στη Κόρινθο μέχρι την 1η Ιουλίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: