Παρασκευή 29 Φεβρουαρίου 2008

ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟ ΜΗΚΟΣ ΚΥΜΑΤΟΣ

Ότι και να γράψω, ότι και να σχολιάσω, τον μπελά μου βρίσκω αλλά δεν μπορούν να καταλάβουν ότι εγώ είμαι σε άλλο μήκος κύματος, ότι σχολιάζω το συνοδεύω με χιούμορ το οποίο, πολλοί το παρεξηγούν γιατί νομίζουν ότι τους θίγω…δεν είναι όμως έτσι. Και μη νομίζουν ότι λέω και γράφω τα κάνω από πίκρα και ζήλεια. Το έχω πει και το ξαναλέω, μόνο τον ΚΑΡΕΜΠΕ ζήλεψα που τον καψουρεύτηκε η Σκλεναρίκοβα ενώ δεν επέλεξε εμένα που είμαι και λεβέντης! και ομορφόπαιδο!
Τον φίλο, γιατί εμένα φίλος είναι όπως και οι ελάχιστοι που τρέχουμε στα γήπεδα, Βασίλη Δελλή, δεν τον υποβαθμίζω ούτε και τον ζηλεύω και ας μην έχει τη μύγα ότι τον συκοφαντώ.
Θέλω να πω μάλιστα ότι άνθρωποι σαν τον Μπιλ μου κάνουν και είμαι ευτυχής που βγάζει ειδήσεις και θέματα, ομολογώ ότι αρκετές φορές του ψυρίζω… θέματά του διότι ως ψιλοτεμπέλης που είμαι στο γράψιμο και σε συνάρτηση ότι γράφω σε δύο εφημερίδες, ο Βασίλης μου είναι χρήσιμος.
Τώρα αν ο Βασίλης τσαντίζεται, κάνει λάθος, εγώ βαράω το σαμάρι να ακούει ο γάιδαρος. Αν με καταλάβει, κατάλαβε και βέβαια εμάς τους δημοσιογράφους όταν μας καλούνε λόγο της αποστολής μας όχι μόνο τρώμε ελάχιστα, αλλά πόσες φορές ξεχνάμε να πάρουμε ένα μεζέ και αυτός θα είναι κρύος…όσο για προτάσεις και καλέσματα όλοι μας όρεξη όχι για φαγητό να έχουμε αλλά για ξενύχτι και τρέξιμο.

ΜΕ ΤΙΜΗ
ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΛΑΤΖΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: